onsdag den 26. november 2014

Klar til 1.december

Sidste år indførte jeg pakkekalendere til min mor og mine børn. Især min mor var så rørt over dette...så selvfølgelig skulle hun ha denne daglige glæde igen i år, da julen ofte er en lidt hård tid for hende.


Nu er de pakket i en fin kurv og klar til aflevering fredag....og så har jeg lige 2x 24 pakker til ungerne også...mest fordi jeg altså bare havde lyst til det og ved de også synes det er hyggeligt ;)

Og selvom vejret er gråt og vådt - så er der altså julestemning i huset og de første julerier er flyttet ind i hus og have. Jeg elsker at pynte op med lys og naturlige dekorationer...det hygger!!



Og i weekenden skal der pyntes op til advent og jul....uhh det glæder jeg mig til:-)

Der er også blevet strikket lidt...ikke så meget som jeg kunne ønske mig, men tiden har været fyldt med forskellige gøremål....jeg er dog blevet færdig med Sort Is...nu skal den lige vaskes og tørre så mon ikke den er klar til fremvisning i weekend :-)




4 kommentarer:

  1. Jeg er altså imponeret, det er søreme godt gået. Havde du slet ikke svært ved at finde på, hvad der skulle i pakkerne?
    Sikke en flot dekoration, jeg synes slet ikke, jeg kan komme i julehumør

    SvarSlet
  2. Det er så hyggeligt med kalenderpakker - både at give og at modtage. Og så er det også min erfaring med sådanne ting, at bordet fanger ;o) . Jeg er sikker på at kalenderpakkerne lyser op i din mors decembermåned. Her står den på dekorationer i weekenden.

    SvarSlet
  3. Vi har givet kalender pakker gennem mange år til mormor (og bedstefar, da han levede) Det er en fornøjelse at se deres glæde over at hygge med en pakke hver morgen... det bedste er, hvis man kan være heldig at finde nogle sjove ting lidt ud over det sædvanlige!
    Vores datter får også... og hun giver os en kasse med pakker til deling. Så vi hygger hver morgen i december!

    SvarSlet
  4. Sikken flot dekoration - jeg er også til lys og de helt naturlige dekorationer og så ikke så meget andet :-) Men nu må vi se, i år, hvor lille Liv er optaget af alt, hvad der foregår :-)
    Hvor er det en fin pakkekalender til din mor og ungerne bliver da glade - jeg er også klar med alle adventspakkerne og de skal også nok falde i god jord. Men først må jeg lige have hæklet "adventssækken" færdig :-)
    Jeg GLÆDER mig til at se din grå/sorte is :-)

    SvarSlet