søndag den 8. januar 2017

Dip dye jakke

Jeg elsker strikkede cardigans og jakker...og mon ikke min nye af slagsen også bliver en yndling ❤


Jeg har brugt disse fem skønne farver

Jakken er strikket oppefra og er sjov i starten...
Det er så fascinerende at se forløbene i jakken undervejs.
Jakke strikkes rundt og klippes op foran. 


Der bliver en fin og bred forkant.


Dip dye jakken er en kimono og er stor i modellen


Den sidder skønt og løst


Med vrangsiden ud bliver raglantagningerne tydelige og meget fine


Jeg har strikket i mindste størrelse - og alligevel er den rigelig stor til mig.


Jeg tror nok den bliver et hit....

God søndag :-)











5 kommentarer:

  1. Den var utrolig fin, flotte farger også:-) Ønsker deg en ny, fin uke! Klem Marianne

    SvarSlet
  2. Den er da kanon flot, Lilli ☺ Det er nu ganske rart engang imellem med noget, der er lidt mere løst. Det er super flotte farver, du har valgt ☺

    SvarSlet
  3. Den er simpelthen SÅ flot Lilli. Glæder mig til at se den med fingrene :-)

    SvarSlet
  4. Den er spændende ! superflot effekt. wow.

    SvarSlet
  5. Hvor er den blevet elegant. Fint farvespil og forløb. Jeg fortsætter efter anvisningerne og håber på et lige så smukt resultat.

    SvarSlet