søndag den 5. marts 2017

Vinterferie 2017

Åh hvor har vi bare nydt en dejlig uge på ski i Østrig sammen med vores voksne børn :-) masser af sne, fleste dage med sol og frokost udenfor i terrænet, og især total nydetid sammen....elsker det....


Her et lille familiebillede ;-)


Smukke sneklædte landskaber på toppen af alperne


Og en lille strikkestund en eftermiddag i solen med hjemmelavede vafler ;-)


Jeg fik strikket en del på Snoningeponchoen - mest på køreturen frem og tilbage. Nu skal den samles.

En nabo på vejen venter barn lige om lidt - jeg har lige strikket en lille cardigan til hende.


Den er af Lene Holme Samsøe fra Babystrik på pind nr. 3.

God søndag til dig og dine ;-)


6 kommentarer:

  1. Der har da vist virkeligt været basis For en skøn, skøn ferie, som i i den grad ser ud til at nye. Din snoningsponcho ser rigtig flot ud. Og sikke da en fin lille babiytrøje .

    SvarSlet
  2. Dette ser veldig godt. Vinterferie med snø, ski og solen er best...
    og deilig naturen sammen med familien :-))) Takk for vakre bilder.
    Nydelig babyjakken du har strikkt. Ponchoen blir kjempeflott.
    God ny uke. Klem fra meg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takk for hilsen din, dette brun er min kjole, jeg hadde strikkt sist og jeg liker. Det er riktig det er Islandgarn, fin varm.
      Hjertelige hilsen god dag deg. Viola

      Slet
  3. Ih... hvor ser der skønt ud! Jeg står ikke på ski, men udsigten er lokkende.
    Snoningsponchoen tager lige lidt tid at komme "til bunds" i.
    Kær lille trøje til nabobarnet.

    SvarSlet
  4. Det så jo bare helt herlig ut, nydelig vær og flotte skibakker:-) Klem Marianne

    SvarSlet
  5. Går ud fra, at ponchoen er færdig nu? Lækker så/ser den i hvert fald ud :-) Skønt med sådan en ferie med ungerne :-)

    SvarSlet