fredag den 9. maj 2014

Kulturuge

Denne uge har budt på dejlige og kulturelle oplevelser;-)

Mandag var jeg sammen med biografklub - veninder inde og se En du elsker med Michael Persbrandt og Trine Dyrholm.
En skøn og dejlig oplevelse - havde glemt hvor godt Trine Dyrholm synger og i duet med hr. Persbrandt lød det aldeles fantastisk. Han synger lidt a la Leonard Cohen med en skøn dyb stemme... Og sange er skrevet at Tina Dickow og så kan det næsten ikke blive bedre med hele stemningen herfra i filmen... Absolut værd at se!!!

Min mand gider ikke rigtig teateroplevelser - heldigvis har jeg en god veninde med en mand med lignende meninger, så vi har købt abonnement til tre forestillinger på Aalborg Teater. Sidste besøg var til Cabaret...åh den var skøn, sjov og lidt fræk;-) dygtige skuespillere og fantastiske musikere ...vi var så godt underholdt...så også det er en oplevelse værd, og den spiller helt frem til 14. juni...

Og endelig blev det fredag med besøg i Garnudsalgs nye og dejlige lokaler på Indkildevej.... Købte en italiensk tweed og en silk mohair i en dejlig mørk og nistret grå farve, som skal bruges til Høstjakken, som har ventet længe...
Det er blevet så lækkert derude med god plads og dejlige lyse lokaler.....måske du også skal forbi i denne weekend, hvor de har åbent hus alle dage...;-)

God weekend - og husk nu der også er Uldfestival i Saltum lørdag og søndag....måske vi ses deroppe søndag:-)

2 kommentarer:

  1. Sikke da du kommer ud :-) Der er nu ikke noget som en god film eller et teaterstykke, tak for anmeldelserne
    Jeg var også omkring Garnudsalg i dag, jeg skal arbejde hele weekenden og kommer ikke til Saltum, men jeg styrede mig alligevel og købte kun garn til et enkelt projekt
    Rigtig god weekend og god fornøjelse i Saltum

    SvarSlet
  2. Hej Lilli - jeg så filmen i biocity i mandags - og jeg er fuldstændig enig med dig. Super oplevelse. Garnudsalg og Saltum besøger jeg i morgen (håber du ikke har købt hele butikken :o) )

    SvarSlet