fredag den 30. august 2013

Anbefaling

I denne sommer blev der som altid læst gode bøger i ferien....når det igen er hverdag er tiden til skønne bøger ikke helt til stede, men lidt bliver det til. Sidste år fik jeg denne dejlige bog af min søster i fødselsdagsgave, Karitas uden titel af Kirstin Marja Baldursdottir. En skøn fortælling om kvindeliv på Island i begyndelsen af 1900- tallet. Nu læser jeg fortsættelsen, Karitas - kaos på lærred, som er mindst ligeså spændende og en dejlig afveksling til de mange krimier, det er blevet til siden de ligesom blev in igen....Måske en inspiration til efterårshygge....god fornøjelse....skal lige ind og læse...


2 kommentarer:

  1. Karitas bøgerne har jeg læst med stor fornøjelse. Og lige nu er jeg ved at læse 'fra hus til hus' af samme forfatter og med lige så stor fornøjelse. Fantastiske bøger :o)

    SvarSlet
  2. Ja det er det...de sidder bare under huden på en - jeg vil skynde mig at få fat i den du nævner...Tak :-)

    SvarSlet