tirsdag den 20. august 2013

Hæklet tæppe

Her følger billedet....;-)

14 kommentarer:

  1. Hvor er det fint, godt det lykkedes med billedet:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi :-) tak skal du ha....ja Rom blev jo ikke bygget på en dag....

      Slet
  2. Hvor er det blevet flot - godt det lykkedes dig at få det garn, du manglede :o)
    Tillykke med din nye blog .
    mvh Mona

    SvarSlet
  3. ps. din blog ser spændende ud - og jeg vil gerne følge den.
    Men hvor og hvordan melder man sig lige som fast læser ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for velkomsten og roserne :-) vil glæde mig over at få faste læsere - du er velkommen og jeg har oprettet tilmelding hertil :-)

      Slet
  4. velkommen til i blogland - og sikke et super smukt tæppe du har lavet, til lykke!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  5. Jeg er da med her:-) Det er et smukt tæppe, jeg skal også være standhaftig som du, og have hæklet mit eget sammen - på et tidspunkt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) uha ja...jeg måtte også tage mig kraftigt sammen for at blive færdig...var sjovere at hækle firkanterne men super glad for tæppet....held og lykke med dit projekt :-)

      Slet
  6. sikken et fint tæppe du har fået lavet... Personligt ville jeg nok ikke lige få taget mig sammen til at få monteret alle de firkanter så tager hatten af for dem der har tålmodigheden til det :-)

    Men flot er det.

    Også velkommen her til bloggens land, blev guidet herhen af gitte, så måtte da lige være med på en kigger :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det - og glad for du kiggede forbi :-)

      Slet
  7. Velkommen til blogland :-)
    Sikke et smukt tæppe, du har lavet

    SvarSlet
  8. Kære Tina. Tusind tak skal du have - det vil glæde mig at få "besøg" af dig!

    SvarSlet