torsdag den 22. august 2013

Hvad der allerede er færdig i 2013

Denne blog - bliver som I kan se - først til i august 2013...
Ønsket med at lave en blog var netop at dokumentere, hvad der er strikket m.m..... Der er strikket en del - og noget er solgt eller givet væk, hvis det ikke faldt i min smag eller form (!!) ...men de dele, som jeg har beholdt, har jeg nu fotograferet i min have i det dejligste augustvejr :-)

 Du er meget velkommen til at se det under strik 2013, hvis du har lyst....;-)

4 kommentarer:

  1. Sikke skønne ting, du har strikket; det er dejligt at kunne selv, når priserne på det færdige er i overkanten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) ja man kan godt blive en kende nærig en gang imellem....

      Slet
  2. Flotte ting du har lavet i 2013.
    jeg har garn liggende til 'Eskildsø' - og det med at undlade boblerne var faktisk en god ide. Den skal jeg lige tygge lidt på, for jeg har det også lidt ambivalent med bobler.
    Og hvor er den trøje i Gollum da skøn !

    SvarSlet
  3. 1000 tak :-) ja jeg har heller aldrig været fan af bobler og ihvertfald ikke i de mængder de indgår i Eskildsø.....men ellers er den sjov at strikke så måske det er et lille efterårsprojekt;-)

    SvarSlet