mandag den 10. marts 2014

En dejlig weekend

Vi har haft total nyde-weekend sammen med et hold nære og kære venner.....vi lejede et af Aalborg Kommunes sommerhuse i Gl. Skagen, som egentlig hedder Højen. Et skønt klassisk Skagenshus med brændeovn og høj hyggefaktor:-)

Mens de andre sov lidt længere nød jeg stille traveture langs vandet


Og jeg bliver så imponeret og fascineret af de smukke gamle huse


Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed...



Gamle bade- og strandhoteller






Der er virkelig stil over det.....og der er masser af spændende historier heroppe 

Lørdag bød på tur inde i Skagen, hvor der også var plads til lidt shopping efterfulgt af frokost på Skagen Bryghus med ølsmagning...lækkert!!


Og pludselig var det søndag og farvel og tak for denne gang- håber du også har nydt din weekend og det dejlige forårsvejr;-)


5 kommentarer:

  1. Sikke skønne billeder fra et Skagen, hvor jeg har været så heldig at bo i fire år
    Dejligt med sådan en weekend til at give ny energi

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldige dig - ærgerligt der er så langt til Aalborg, ellers kunne jeg godt bo deroppe....:-)

      Slet
  2. Skagen er bestemt et dejligt sted - og vejret var perfekt.

    SvarSlet
  3. Ja -elsker Skagen med alle historierne og total charme. Og et fantastisk vejr!!

    SvarSlet
  4. Der er bare så lækkert - jeg tager en cykeltur der hver sommer :-) Jeg er imponeret over, at du har strikket Frost hele 2 gange ;-) Men det er en superflot og anvendelig herretrøje - jeg glæder mig hver gang jeg ser min mand i den :-)

    SvarSlet