søndag den 3. november 2013

Venindeweekend

Fredag eftermiddag stod jeg på flyveren i Aalborg med kurs mod København og et besøg hos min dejlige veninde, Ina, som jeg har kendt siden 1986, hvor vi mødte hinanden på et psykologihold....og skulle desuden læse spansk sammen....

Vi skulle liiiige forbi Rasmilla på Amager. Da jeg var på kursus med hende på Fanø forelskede jeg mig i den poncho, som hun havde på derovre





Så var spørgsmålet bare hvilken farve.......

Skulle det være denne smukke blå-grønne......





Eller hvad med denne som hedder rhododendron....en smuk meleret rød...


Nå, Sanne havde lige bud på dem...så hvad var bedre end at købe begge........... Så det gjorde jeg :-)

Desuden havde jeg forelsket mig i en smuk rosafavet trøje med snoninger fra Malene Birger til den nette sum af 2199 kr


Så jeg kom til at købe hendes Yndlingsgarn hertil.......nu jeg var her.....




Og så har den ellers stået på hygge og snak og rødvin og skøn mad og strøgtur og masser af de første fire ting igen inden jeg igen landede i Aalborg i dag. Tak for en skøn weekend - hvor er det fantastisk med dejlige veninder, som man bare kan nyde sådanne dage sammen med :-)




10 kommentarer:

  1. Sikke en skøn tur, I har haft, og jeg skal da love for, du har købt lækkert garn med hjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det har været en skøn weekend....nu må pindene til at gløde..

      Slet
  2. Det lyder som en skøn københavnertur. Kender godt det der med ikke at kunne vælge, og ender med at købe det hele ;oD

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid skønt med sådanne ture - det med at vælge er bare så svært....;-)

      Slet
  3. Høres ut som en veldig koselig tur:-) Mye fint garn fikk du også kjøpt. Fin blogg dette her, så jeg har lagt meg til som følger:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen :-) det glæder mig meget du har lyst til at følge min blog :-) jeg kigger forbi din senere ;-)

      Slet
  4. Sikke skønne ting der er kommet med hjem, glæder mig til at se mere til den poncho, den ser lækker ud.

    SvarSlet
  5. Ja vi kan bare ikke få ponchoer nok....så skønne i hverdagen. Og garnerne er virkelig lækre...bare ærgerligt arbejdet tager det meste af tiden ;-)

    SvarSlet
  6. Skønne sager du skal i gang med. Glæder mig til at følge din blog og dine projekter. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er meget velkommen her :-) jeg glæder mig til at komme i gang med dem...

      Slet