fredag den 8. november 2013

Barselsgave og en lille anbefaling

Min søde kollega har født en lille dreng :-) Kæmpe stort tillykke....

Jeg har strikket en lille slå-om trøje i det skønneste superwash garn fra Filcolana.
Den er rigtig sød, og jeg håber den vil passe den lille Lauge.





Den har været hyggelig og nem at strikke...meeeen der er jo nærmest lige så megen monteringsarbejde på sådan en lille svend, som der er på en voksentrøje!!

Model og garn er fra en lille hyggelig garnbutik Strikkepinden, som ligger på Kastetvej i Aalborg, og som jeg gerne vil anbefale.
De forhandler bla. også lækre garner fra Geilsk, Holst og Lana Grossa.
Anita og Dorte, som har butikken, arbejder begge ved siden af, hvorfor der er begrænset åbningstid.
Se deres hjemmeside strikkepinden.nu

6 kommentarer:

  1. Strikkepinden ? pinligt -den kender jeg slet ikke. Og jeg kommer endda ofte i vestbyen. Jeg må vist ind og kigge på den hjemmesiden. Sikken sød lille babytrøje. God weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må forbi en dag - der er åbent to eftermiddagen om ugen og om lørdagen....også god weekend til dig ;-)

      Slet
  2. Sikke en fin lille trøje.
    Har aldrig været i Strikkepinden, men det kan da være, jeg skulle tage forbi en dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha :-) nu ved du der ligger en lille garnbutik i vestbyen den er bestemt et besøg værd, og man betjenes af de sødeste og mest hjælpsomme piger derude :-)

      Slet
  3. Hej Lilli

    Sød trøje, og hyggelig blog du har her. Tak for tippet om magic loop. Jeg er ved strikke knæstrømper med snoninger, og det er bare så meget nemmere på denne måde. God weekend! Knus

    SvarSlet
  4. Tak skal du ha :-) glad for at du har lyst til at læse med herinde - velkommen!!
    Dejligt du kunne bruge teknikken med magic loop....den er uundværlig:-) glæder mig til at se knæstrømperne. Også god weekend til dig ;-)

    SvarSlet