mandag den 30. september 2013

Uheld og pip

Denne weekend bød på fantastisk vejr, og vi var arbejdsomme og fik ryddet og rengjort vores drivhus for første gang. Hvor har vi bare nydt at kunne høste så mange lækre sager - og nydt stunder med en lille kop kaffe eller frokost derude, da der er plads til dette derinde også....
Jeg fik færdigmonteret Pip fra Kim Hargreave...den har ligget en tid, men der er en del montering derpå, og så har det bare krævet lys.....men nu er den klar og er blevet så fin og velsiddende. Det kan godt være, at det er skønt ikke altid at have så megen montering, men det sidder bare.....Og så lærte jeg om at dampe strik på workshoppen med Nordiske Masker på Fanø - super ide :-)


Cardiganen har nogle fine slidser i siden, som er strikket et alm. perlestrik ligesom for-og halskant, mens resten er i dobbelt perlestrik. Det er en fin detalje.


Ja og det var meningen, jeg ville lægge et billede ud hvor jeg har den på, men for f.....
Så brændte jeg underarmen på kuglegrillen - og efter godt 5 timer i vand var det afgang til lægevagten.....ja og så var den dag gået...øv øv. Nu er der en 2. og 3. grads forbrænding, som er cremet ind i en speciel creme hertil og et brandsår-plaster på. Snøft.....

8 kommentarer:

  1. Av av, sikke da noget møg med din arm, forhåbentlig får du noget smertelindring?
    Sikke smuk Pip er blevet

    SvarSlet
  2. Av hvor var du uheldig med den grill ! men så har du Pip at trøste dig med . Superflot er den. Rigtig fin model.

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn cardigan du har strikket. Jeg kan godt forstå at du synes den er et hit.
    Rigtig god bedring med armen.

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal I ha - jeg er glad for cardiganen - en længe ønsket sort klassiker...men forfærdeligt at strikke i sort m db.perlestrik....aghhhh

    Og tak for omsorgen - Panodil gør godt og eller er det bedre nu...uha skal tage brandsår plastret af i morgen...ikke så vild med den slags...håber det ser ok ud.....

    Og velkommen til dig Dorthe - glad for at du har lyst til at følge min blog :-))

    SvarSlet
  5. Sikke da noget med armen, god bedring. Hvor er den blevet fin, glæder mig til at se dig i den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det - vildt irriterende man kan komme så galt afsted aghhh....
      Cardiganen er rigtig god - en fin model og lækker garn:-)

      Slet
  6. Tak for det :-) ja der er ingen træning...snøft...ses først efter ferien i uge 43...
    Har du fået gang i strikkepindene igen???

    SvarSlet
  7. Hej, tak for din hilsen på min blog :-) Det er en skøn trøje, du har strikket og ja, Kim Hargreaves ved godt, at der skal montering til, hvis det skal sidde ordentligt og blive ved med at gøre det :-)
    Håber, du har bedring med armen, brandsår gør nu engang pokkers ondt :-)

    SvarSlet