søndag den 8. september 2013

Husker du....

Min strikkekarriere begyndte i 1970' rene og dengang var det 100 procent acryl eller mayflowers bomuld nr 8....og uld var ren kras kras....havde en flot islændertrøje med rullekrave som bare stak som..... !!!!!! Ok indrømmet, jeg er desværre lidt uldsart til min egen irritation...men strikker i dag nærmest kun i lækre uldfibre, som der nu heldigvis er masser af.
Jeg lavede lige disse skønne neonpink benvarmere i acryl....havde glemt hvordan det helt kan knirke ....de er til en lille gimmick vi vil lave med vores dejlige zumbainstuktør, som skal giftes om 2 uger...;-) og jeg skal ikke strikke i acryl foreløbig....!!!







3 kommentarer:

  1. er heller ikke til acryl foretrækker også de skønne uldfibre eller en skøn og lækker hør eller bomuld :-) men strikker mest i uld :-)

    Skøn farve i benvarmerne :-)

    SvarSlet
  2. haha - rigtig 80'er agtige , også med farven :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. nemlig ja....uha så havde vi bare alt tilbehør i pink....eller koboltblå....;-)

      Slet