søndag den 4. december 2016

Hokkaido og jul i London

Sidste weekend var min mand og jeg på juletur til London - en drøm for mig om at se en skøn og velkendt by julepyntet blev endelig opfyldt. Mine forventninger var høje - de blev i den grad indfriet!! Det var smukt, elegant og med så megen wow-effekt....

 
Her på vej mod Covent Garden - eventyrlig skov
 

Oxford Street
 


Engle på Regent Street
 


Påfuglefjer på Bond Street..
 
 
Vi havde en skøn weekend herovre med shopping og fik travet VIRKELIG mange skridt - alt imens vi bare nød byen og de imponerende butiksfacader, som i den grad er en oplevelse værd....
 
 
Min Hokkaido af Helga Isager har ligget klar en tid - nu fik jeg den fotograferet i dagslys, så den er klar at vise frem her...der er ikke megen lys tilbage, når vi når hjem for tiden - men så er det hyggeligt at tænde op inde og ude :-)
 

Den er strikket i en tråd højlandsuld i mørk lidt meleret marine fra Holst garn
samt en tråd marine fra Garngaragen


Jeg er super tilfreds med den - den sidder godt med det brede skulderparti og smalle ærmer
 

 
Og flader flot med den lille plissering på forstykket
 
 
Mønsteret består af vrang og ret masker i trekanter, som bliver til dette grafisk mønster - smukt
Jeg er sikker på den bliver et hit til leggings og lange støvler her i vinter ;-)
 
Glædelig 2. søndag i advent til dig ;-)


4 kommentarer:

  1. Smukke London - og smuk kjole 😀

    SvarSlet
  2. London er en fantastisk flott by. Jeg har vært der mange ganger, men aldri i førjulstiden. Når jeg ser de fine bildene dine får jeg absolutt lyst til å besøke et julepyntet London en gang. Flott kjole du har strikket:-) Klem Marianne

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet flot din Hokaido - super lækker farve. Er sikker på den bliver et rigtigt vinterhit ☺ God og anvendelig til mange ting.

    SvarSlet
  4. Ihhhh... Hvor får jeg lyst til en juleLondontur! De kan virkelig noget med lys og pynt derovre.
    Flot kjole. I klæder hinanden.

    SvarSlet