lørdag den 3. oktober 2015

Strikkepiger og indkøb

hedder disse dejlige piger i min kalender.....og jeg havde besøg af nogle af dem i går :-)


Her er det Mona og Camilla


Charlotte og Lene

Sådan en dag i det bedste selskab med det vi alle elsker er så skønt....der strikkes, snakkes og grines, erfaringer og ideer deles, og det giver bare inspiration og god strikkeenergi :-)

(Og mellem dig og mig så sker det også der må pilles op igen...jeg havde da lige "glemt" at der også lukkes af i et ærmegab.....)

I et tidligere indlæg om Fanø lovede jeg at vise jer mine beskedne indkøb på Fanø Strikkefestivalen:

Allerede hjemmefra var Louise Hardens nye poncho på ønskesedler:
Og den levede helt op til forventningerne....


Jeg valgte selvfølgelig blå...min nye yndlings farve :-;




Helga Isagers Hokkaido venter også på at blive strikket...jeg fandt den ene tråd i Lambswool i en smuk mørk blå, næsten sort, som skal mixes med en mere blå tråd


Og så skulle jeg besøge Birte Sahl, som altid er leveringsdygtig i smukke knapper...


Disse passer perfekt til en cardigan til vinters kjoler...

Et andet projekt I lige kan få lov at se er min sommerkjole som næsten er færdig


Vi skal snart på en lille ferie til varmere himmelstrøg så kunne den jo passende indvies :-)

Ha en dejllig søndag ;-)




9 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud og sikke skønne ting du har gang i.

    SvarSlet
  2. Hvor har du været flittig og sikke mange lækre indkøb. Der er vist lagt op til masser af lækker strik i den kommende vinter. Jeg glæder mig til at se det hele.

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt at se lidt billeder fra i lørdags, så kan jeg sidde her og lade som om, jeg også var der
    Dejlige indkøb du har foretaget, der er da lækre ting undervejs, kan jeg se

    SvarSlet
  4. Det var en rigtig hyggelig strikkeeftermiddag. Hyggeligt med snak, strik og godt selskab - og den dejliges svampesuppe fortjener også lige at blive nævnt :o). Spændende om din kjole når at blive færdig inden I rammer de sydlige himmelstrøg - den vil gøre sig perfekt med Middelhavet som baggrund ;o) Rigtig god tur.

    SvarSlet
  5. Tak for sidst, Lilli - det var hyggeligt :-) Jeg vil også benytte lejligheden til at sige tak for god forplejning - ved ikke hvordan jeg kom ud af døren uden det!! Det er da gået min næse forbi, at du fik gjort så mange indkøb ;-) He, he - knapperne fra Birthe Sahl gik jeg da aldeles glip af - hvor er de smukke :-)

    SvarSlet
  6. Det ser ud som en af de der hyggelige eftermiddage i Nordjyder er så gode til at holde:-) Skønne indkøb uden undtagelse.

    SvarSlet
  7. Sådan en omgang strikkesnakkehyggekomsammen er så berigende.
    Dejlige projekter du har igang.. og med udsigt til varmere himmelstrøg er der nok motivation til at blive færdig med sommerkjolen.

    SvarSlet
  8. Suk, hvor ville jeg gerne have været der og haft chance for at gramse på nogle af dine lækre garnkøb + hørt ALT om turen til Fanø :-)

    SvarSlet
  9. Sikke mange skønne indkøb du har gjort. Glæder mig til at se den færdige

    SvarSlet