torsdag den 24. september 2015

Redy igen og Fanø igen.


Sidste weekend bød - som kan læses hos mange andre i Blogland - på en solrig og dejlig tur til Strikkefestival på Fanø. Det er 3. gang jeg deltager og jeg bliver stadig total forelsket i de smukke gamle huse og skønne landskaber dernede...




Her er det billeder fra smukke Sønderho på det sydlige af øen....en lille og fredfuld oase...

Tidligere år har jeg deltaget i forskellige workshops mm - i år var jeg kun til foredrag med Christine Feldthaus - den kvinde er bare så skøn og skør :-)

Ellers var det skønt at komme rundt på hele øen og dejligt at hilse på andre bloggere - sjovt at mødes i det virkelige liv ;-)

Jeg nåede at se Louise Hardens nye poncho på Facebook inden afgang torsdag, og det blev den jeg målrettet gik efter som 1. indkøb...Du kan evt. se den og mange flere dejlige billeder fra vores tur hos Mona.


Heldigvis var der også tid og plads til masser af strikkestunder.....hmm....og vi måtte alle afprøve lidt økonomistrik.....(læs om igen...) Her er det i Nordby udenfor det store og meget varme telt...

Vi var også heldige at blive inviteret på kaffe hos Vibeke og Marianne i Sønderho - en super hyggelig eftermiddag :-)


Det har været en dejlig og inspirerende tur.....Indkøbene kommer senere...1000 tak til Lene og Mona
for en hyggelig weekend :-)

Til sidst vil jeg lige vise min Redy i Garzato Fleece fra Lana Grossa, indkøbt hos Hønsestrik ved forårets afsluttende strikkecafe...Den er i den smukkeste petroleum og strikke på p nr 4.



Tro nok den skal blive et hit her i efteråret ;-)
God aften til dig :-)




9 kommentarer:

  1. Uh, super dejlig efterårstrøje:-) og tak for besøget.

    SvarSlet
  2. Det var dejligt at hilse på dig. Super flot trøje du har lavet :-)
    Jeg har også købt ind til den nye poncho Louise Harden har lavet, glæder mig til at få den på pindene

    SvarSlet
  3. Tak for nogle hyggelige dage på skønne Fanø. Det var lige den rette blanding af afslapning, hygge og strik - og så ud at opleve. Og selv om vi var produktive og ihærdige, måtte vi alle vist opleve at det ikke rigtig blev til andet end ommere 😉👍 men skidt pyt - rigtige strikkede trævler op hver dag 😀☕️ Din Redy er flot og særdeles klædelig - jeg har strikket den selv samme sidste vinter 😁

    SvarSlet
  4. Skøn Redy i en dejlig farve! Og den der tur til Fanø - jeg er slet ikke misundelig ;-)

    SvarSlet
  5. Lækker Redy, den bluse er altså et hit.
    Fanø turen ser udt til at have været et rigtigt hit. Der ser skønt ud på billederne.

    SvarSlet
  6. Flot, flot farve, Lilli - den kan kun blive et hit :-) Tak for sidst :-)

    SvarSlet
  7. Det er vel nok dejligt at læse, I har haft en dejlig tur - og sikke et skønt vejr I havde
    Din Redy er flot, sikke en lækker farve

    SvarSlet
  8. Skøn Redy. Smuk farve. Den klæder dig rigtig godt.

    Dejligt at hilse på,dig igen på Fanø.

    SvarSlet
  9. Dejlige Fanø fotos. Hvor var I heldige med vejret. Det er en fornøjelse at komme rundt på Fanø i solskin... det giver lige det sidste plus til oplevelse.
    Det ser bare hyggeligt med jer piger på tur.
    Smuk farve på Redy... klar til efterår... de lovet rim på græsset nu!!!!

    SvarSlet