lørdag den 18. januar 2014

Hvid weekend

Her gik jeg og nød det milde vejr, hvor der hver dag er muligt at cykle og ikke døje med glatte og ufremkommelige veje.....men jeg skal da love for vi så fik lidt vintervejr....
Vores hus og have er omgivet af et tykt og tungt snedække og det er flot og lyser op.....


Men at der skal til at være vinter og sne i længere tid....hmmmmm....

Nå men godt indelivet kan bruges til strik og andre hyggelige gøremål :-)
Jeg er kommet godt i gang med min poncho fra Strikkefeen i det lækreste garn fra Ramilla, Garn de Lux. Jeg har inden opvinding vasket garnet i maskinen, så der ikke er spindeolie deri. Det er så lækkert og blødt og en skøn blågrøn meleret farve...tror nok den skal blive et hit;-)


God sneweekend til dig:-) 







4 kommentarer:

  1. Det ser godt nok flot ud med al den sne. Her regner det bare i stride strømme. Glæder mig til at se din poncho færdig. Begyndelsen ser godt ud.

    SvarSlet
  2. Hej Lilli. Det er godt nok en værre omgang sne vi har fået - håber det snart stilner, så vi kan komme udenfor igen. Sikke flot strik, du har på pindene. God lørdag til dig. Godt vi ikke skal ud at køre idag.

    SvarSlet
  3. Jeg kørte på job kl 05 i morges, og det var bestemt ikke nogen fornøjelse. Jeg kom dog hel frem, det er det vigtigste
    Din poncho ser rigtig skøn ud

    SvarSlet
  4. Tak skal I ha :-) ja godt der er weekend med sådan et vejr.....

    SvarSlet